lauantaina, tammikuuta 13, 2007

Turku Ranking

Ammuin vain kuusi harjoitusnuolta ja odottelin puoli tuntia kilpailun alkua. Kilpailu lähti hyvin käyntiin ja ammunta pysyi ihan hyvin kasassa, vaikka en ole harjoitellut taljalla. Viidenteen sarjaan tuli ainoa moka, tuli ammuttua nuoli seiskaan klo kasiin. Osuin hyvin 4cm:n kymppiin, mutta taljakymppejä en saanut. Ekat 30 nuolta 279 ja tokat 280, tulos 559. Vaikka tulos oli huono, niin minulle vaihdettiin ennätysmäärä tauluja. 4cm:n kymppiin osuin sen verran hyvin, että taulu oli pakko vaihtaa. Tein myös yhden ennätyksen, 16 ysiä putkeen. Viisi peräkkäistä sarjaa kolmella ysillä. Viimeiset 15 nuolta ammunta alkoi kulkea, 143 yhdellä bingolla. Alkukilpailun jälkeen olin 11. Pudotukset meni myös hyvin, kolmen sarjan jälkeen olin perässä 85-86. Kaveri ampui vikan sarjan 10,9,10. Minulla kaksi ekaa ysissä, ennen vikaa nuolta laskin että keltainen riittää ja olen kisan paras putoaja. Vika nuoli ysi, tulos 112 ja 9. sija. Olen tyytyväinen päivään.


--> Viimeinen kerta, kun ajan omalla pikku pommilla talvella yli 50km:n päähän ampumaan kisaan. Ei ole loska/räntäkelin kulkuneuvo, oma palautuminen ajon jälkeen kestää liian kauan.

Ei kommentteja: