tiistaina, joulukuuta 18, 2007

miten ammuntaan Robin Hood.....

Hyvä nippu, mutta.....Nokki rikki, ei muuta. :(
....ei kannata kysyä minulta. 18m matka, käytössä 11 kpl 2018 putkia ja tavoitteena RH eli kaksi nuolta sisäkkäin. Ammuin 255 nuolta, tuloksena 12 risaa nokkia ja 5 irronnutta sulkaa. Huomioitavaa on, että käytin Beiterin nokkia joka lähes jokaisen mielestä "imee" nuolet sisäkkäin. Ei toimi minulla, ei todellakaan. Tiukkaakin tiukempia nippuja ammuin, parhaimmillaan oli viisi nuolta 2cm kympissä ja ei edes nokkia rikki. Loppua kohden jouduin ampumaan pienemmällä nuolimäärällä, koska minulta loppuivat nokit. Viimeiset sarjat ammuin 8 nuolella. Olen edelleen sitä mieltä, että Beiterin nokki suojaa nuolta parhaiten. Kuka tahansa saa olla erimieltä asiasta, kunhan vaan tekee saman testin kuin minä. Minun ei olisi edes pitänyt pystyä ampua kyseistä nuolimäärää, jos Beiterin nokki toimisi niin kuin minulle useat sanovat. Minulla olisi pitänyt nuolien loppua jo 60 ammutun jälkeen, ei loppunut. Kaikki 11 ovat edelleen ehjiä, muutamasta puuttuu sulkia.

Ei kommentteja: