torstaina, tammikuuta 17, 2008

102 nuolta

12 nuolta taustaan ja 90 tauluun 18m. Ammuin 60 nuolen tuloksen. Ammunta oli rentoa ja laukaisut lähtivät hyvin, se näkyi taulussa. Osuin tosi hyvin kymppiin ja 4cm kymppejä tuli siinä sivussa paljon. Ekat 30 nuolta 292, kolme bingoa ja yksi 28 sarja. Toiset 30 nuolta, alku liikayritystä ja kaksi ekaa sarjaa 28. Sen jälkeen osuin hyvin ja 580 oli mahdollinen. Hieman aloin sitä puristamaan ja jälleen kaksi 28 sarjaa peräkkäin (8. ja 9. sarja). Vika sarja 29 ja tulos 289, kolmella bingolla. Yhteensä 581, kova tulos minulle. Ammuin vielä 30 nuolta tauluun merkkaamatta ja osuin edelleen hyvin. Olen ampunut hallissa tämän kauden lenkkareissa ja ne ovat tosi tarkat painopisteestä seisoessa. Olen seissyt liikaa varpaiden päällä ja siksi ammunta on ollut epämääräistä huojumista. Tänään seisoin koko jalan päällä ja heti osuin paremmin. Minulla on kengät halliammuntaan, mutta en ole jaksanut pitää niitä mukana(laiska). Seuraavalla kerralla, ensi viikolla ne ovat minulla jalassa kun ammun.

2 kommenttia:

Pappa kirjoitti...

Kiedo sellaiset tarrakiinnitteiset kilon pehmopuntit kumpaankin nilkkaan, niin on vieläkin tukevampi asento ammunnan aikana

;-)

timppa kirjoitti...

Voisin laittaakin, mutta sitten mä en jaksa kävellä taululle hakemaan nuolia. :)