sunnuntaina, heinäkuuta 06, 2008

104 nuolta

Heti aamusta kentälle, koska keli näytti hyvältä. Kolme harjoitussarjaa ja sen jälkeen Arcling ottelu Jarin ja Kimmon kanssa. Jari voitti ekan sarjan, minä toisen ja Kimmo kolme seuraavaa. Jokaisessa sarjassa oli voittajan nuoli X:ssä, eli hyvin piti ampua. Tämän jälkeen minä aloin osua vielä paremmin, vaikka Jari osui X:ään useasti oli minun nuoli lähempänä ja kuudesta seuraavasta ottelusta voitin viisi, Jari voitti yhden. 11 sarjan jälkeen olin jo voittanut kisan, mutta meillä oli mahdollisuus tehdä historiaa. Siihen asti jokaisesta sarjasta oli saatu piste eli 11 ottelua ja 11 pistettä oli jaettu. Valitettavasti vika sarja oli kaikkea muuta kuin hyvä, minä sain taulun ainoan kympin. Koska se ei ollut X, ei pistettä jaettu. Kisan loppupisteet: minä 6, Kimmo 3 ja Jari 2. Kisan jälkeen meni pilveen ja alkoi sataa, olin jo purkamassa jousta kun aurinko tuli esiin. Laitoin jousen takaisin kasaan ja ammuin vielä kaksi sarjaa. Painavalla jousella on paljon helpompi ampua, osun myös paljon paremmin. Jousi on paljon vakaampi tähtäyksessä ja tuntuu tasapainoisemmalta. Niput olivat pienempiä ja ammuin vain muutaman kasin. Kahdeksan viimeistä sarjaa kahdella kasilla: 57,58,56(kasi),56,58,54(kasi),56,57.
Kimmo teki Arcling kisalle oman tulospalvelun, se löytyy täältä. Tilastoa alettiin pitämään heinäkuun alusta.
Tämän päivän kuvia: tästä

Ei kommentteja: