maanantaina, toukokuuta 30, 2011

on se rankkaa

Tähtäinjousella jälleen ampumassa. Neljä sarjaa taustaan 20m ja sen jälkeen 60m Arcling Kimmon kanssa. Ammuimme IFAA 65cm tauluun, yksi nuoli viitoseen antoi pisteen. Veimme taulun taustaan ja kisa alkoi heti. Osuin ekalla nuolella viitoseen, samaan sarjaan tuli jossain vaiheessa toinen viitonen ja otin johdon kisassa. Seuraavan viitosen ampui Kimmo viidenteen sarjaan, seuraava viitonen tuli yhdeksännessä sarjassa minulle ja se oli ottelun voitto nuoli, koska enempää viitosia ei tullut. Ottelu minulle siis 2-1. Ammuimme koko ajan ympäri taulua ja pummeja tuli riittävästi. Hyydyin aivan täysin lopussa, sen verran koville ottaa tähtäinjousiammunta. Nyt on alaselkä ja jalatkin kipeät, ei taida rentoudesta olla mitään tietoa minun rekurvi ammunnassa. Sen verran hullu olen, että IFAA maasto SM:n ammun tähtäinjousella. Kolmen viikon päästä Siuntiossa kaksi päivää, yhteensä 224 nuolta. En tiedä miten siitä selviän, toivottavasti jotenkin.
Tänään kokeilin AAE KSL Gold läppää ja se ei ole minun juttu. Kaikki kolme sormea kuminauhalla kiinni läpässä, hyvä että sain nuolen jänteelle. Ankkurointia en saanut mitenkään tehtyä, jostain syystä läppä pyrki nousemaan leuan päälle koko ajan.

Päivän kuvat tästä.

Ei kommentteja: