lauantaina, syyskuuta 17, 2011

hieno ilma ja osui hyvin

Aamusta kentälle, mittarissa 14 astetta. Otin mukaan kasan vaatteita, jotta ei tulisi kylmä. Ei tullut kylmä, aurinko paistoi ja ei tuullut. Aluksi kuusi nuolta 10m taustaan ja tein sen, josta aina varoitan muita. Ammuin nippuun ja yhdestä nuolesta nokki rikki. Sen jälkeen 60m Arcling Kimmon kanssa, IFAA 65cm tauluun. Kaksi ekaa kierrosta nollille, sen jälkeen kaksi kierrosta minulle, Kimmolle seuraava ja kuudes nollille. Puolivälissä johdin 2-1. Emme osuneet kovinkaan hyvin keskelle, muutamia viitosia silloin tällöin ja X:t olivat kortilla. Toinen kierros oli vielä huonompi, kaksi nolla kierrosta, Kimmo tasoitti pelin, nolla kierros, menin johtoon 3-2 ennen viimeistä sarjaa ja se meni nollille. Arcling voitto minulle 3-2. Sain kuitenkin nuolet pysymään aika hyvin nelosella, muutama kolmonen tuli ammuttua. Suoritukset olivat aika hyviä ja en joutunut purkamaan paljon. Arclingin jälkeen haastoin Kimmon vielä SET kisaan, sama matka ja taulu. X:stä sai kuusi pistettä. Eka sarja oli tiukka, molemmilla yksi kolmonen, pisteet minulle 27-26. Tokassa ja kolmannessa sarjassa olin selvästi parempi pistein: 27-24 ja 26-22. SET ottelu minulle 6-0. Ensi viikolla ammuskellaan lisää, jos ilmat ovat suosiolliset. Aion syksyn ampua tähtäinjousella ja tilauksessa on 44 paunan lavat, pääsen lasten paunoista lähes aikuisten paunoihin. Taljalla tulen ampumaan muutaman kerran jossain välissä, jotta se ei unohdu.

Muutama kuva.

Ei kommentteja: