maanantaina, lokakuuta 24, 2011

tyyni ja lämmin ilta

70m
Illalla kentälle ja aivan loistava jousiammuntakeli, kymmenen astetta ja ei tuullut yhtään. Jousi kasaan ja matkaksi 70m. Ohjelmassa tietenkin Arcling, mutta yksi koesarja sallittiin, koska minulla ei ollut 70m merkkiä. Laitoin merkin kahdeksan milliä ylemmäksi kuin ennen ja eka nuoli yläviitoseen. 11 milliä nousi 70m merkki. Kisa käyntiin ja suurista läpivetovaikeuksista huolimatta nuolet osuivat hyvin. Vein neljä ensimmäistä sarjaa, Kimmolle viides. Puolivälissä johdin 4-1. Tauon jälkeen Kimmo vei ekan, tilanne 4-2. Minulle seuraava, johdin 5-2. Neljä kierrosta jäljellä, minulle riitti yksi piste voittoon ja sen sain seuraavassa sarjassa. Toka vikaan sarjaan saimme molemmat X:n ja mittauksen jälkeen totesimme, että yhtä lähellä keskustaa kummatkin. Molemmille puoli pistettä. Arcling päättyi lopulta minun voittoon 7.5 -3.5. Osuimme molemmat yllättävän hyvin ja tuli vain yksi nolla kierros, jossa kumpikaan ei saanu kymppiä. Minun päivän paras sarja 55 ja Kimmolla 54. Sain nuolet pysymään yllättävän hyvin punaisella, vain kerran nuoli mustalle ja siihenkin sarjaan tuli pisteitä 49. Päivän huonoin sarja minulla 47. Illan päätteeksi muutama ammuntakuva ja yhden nuolen kisa taulun hakua varten, Kimmo voitti 8-7. Minulla paistoi aurinko tähtäävään silmään.... (hyvä selitys).

Muutama kuva tästä.

Ei kommentteja: