sunnuntaina, marraskuuta 13, 2011

surkeeta ammuntaa

Sunnuntaiaamuna klo 10.00 ampumassa, ei paljon paremmin voi sunnuntaiaamua viettää. Kuusi nuolta taustaan ja tietenkin Arcling ottelu Kimmon kanssa, tällä kertaa IFAA tauluun ja kuuden nuolen sarjoissa. Piste sille, jolla on enemmän nuolia X:ssä. Kuusi sarjaa ammuttiin tasatahtiin, tilanne 3-3. Tämän jälkeen minä aloin osua paremmmin ja vein ottelun 6-3. Ammunta oli erittäin huonoa ja kunnon huiskimista, silti sain nuolet hyvin keskelle ja nippuun. En vain saa laukaisua rennoksi sisällä, pakko se on aina jonnekin päin pokakädellä huiskia. Pieni tauko ja uusi Arcling, Jonna tuli mukaan eli kolmen ampuja ottelu. Oli pakko olla huiskimatta, koska nyt ei ollut enää tilaa viivalla. Se vaikeutti ammuntaa aluksi, parin sarjan jälkeen aloin osua keskelle ja nuolet menivät nippuun. Jonna aloitti parhaiten voitti kaksi ekaa sarjaa, minulle kolme seuraavaa ja sitten taas Jonna. Kuuden sarjan jälkeen tilanne Jonna 3, minä 3 ja Kimmo 0. Seitsemäs sarja minulle, kahdeksas Kimmolle ja yhdeksäs jälleen minulle. Vikaan sarjaan ammuin hyvän nipun, mutta sain vain kolme X:ää ja sillä vika sarja tasan Jonnan kanssa. Arcling voitto minulle pistein 5.5, Jonna 3.5 ja Kimmo 1. Tällä hetkellä nuoli osuu hyvin, vaikka ammun erittäin huonosti. Kun saan hyvän suorituksen, niin nuoli ei ole keskellä. Tarkoitus on kuitenkin ampua hyviä suorituksia, paljon on töitä vielä. Joulukuussa seuranmestaruuskisat ja siellä pitäisi saada hyviä suorituksia, veikkaan että jää haaveeksi. Harjoituksissa ammun tällä hetkellä yli 540, joten kisaan voidaan laittaa varovainen tavoite 515-520. Saattaa olla, että en pysty edes noihin tuloksiin ja painin 500 rajan kanssa. Itseluottamusta siis löytyy, katsotaan miten joulukuussa käy. Seuraavan kerran ammun torstaina.

Ei kommentteja: