maanantaina, syyskuuta 16, 2013

ilmat viilenee

Selvästi oli jo viileämpi ilta ammuskella, onneksi vaatteita voi lisätä ja ei tullut kylmä. Matka 70m, SET ottelu ja Arcling Jonnan kanssa. Ekan sarjan ammuin hyvin, hyvä nippu vähän ylhäällä, voitin SET ja Arcling pisteen. Jonna vei kolme seuraavaa SET pistettä ja minä Arcling pisteet. Oli vaikeuksia saada kuutta hyvää suoritusta, jokaiseen sarjaan piti ampua yksi huono suoritus. Eka SET ottelu siis Jonnalle 2-6, vaikka minä johdin Arclingia 4-0. Toinen SET ottelu oli tiukempi, voitin sen 6-4 ja samalla Jonna kavensi Arcling tilanteeksi 6-3. Kolmannessa SET ottelussa ammuttiin kolme sarjaa, koska Arclingia oli kolme sarjaa jäljellä. Jonna vei ekan sarjan, minä tokan. Arcling oli ratkennut minulle tässä vaiheessa, enää oli kyseessä SET ottelun ja koko kisan voitto. Jos toinen voittaa Arclingin ja toinen SETit, koko kisan voittaa se ampuja, jolla on enemmän SET pisteitä. Vikan sarjan voittajalle oli tarjolla siis koko kisan voitto. Jonna ampui vikaan sarjaan kolme kymppiä ja yhden kuutosen, pisteet 51. Minä sain kaikki nuolet kasin sisään ja pisteitä 52, sillä ratkesi kisan voitto. Arcling 7-5, SETit 2-1. Torstaina ammutaan mahdollisesti lisää, toivottavasti ei sada. Illat alkavat myös pimentyä ja klo 19 jälkeen alkaa olla jo niin hämärää, että tähtääminen on vaikeaa.

Ei kommentteja: