lauantaina, syyskuuta 24, 2011

sadetta ja aurinkoa

Uusintanuoli ammuttu...
Aamusta vesisateessa kentälle, vettä tuli kunnolla. Kentällä jousi kasaan ja onneksi sade hieman rauhoittui. Ammuttiin koko ajan katoksen alta, matka 64m taulu 122cm. Arcling käyntiin heti, olin alusta asti pihalla oikein kunnolla. En saanut mitään tuntumaa suoritukseen ja laukaisut olivat aivan kauheita. En myöskään osunut kovikaan hyvin, Kimmo osui paremmin ja vei Arclingin puhtaasti 3-0. Vettä satoi kuusi sarjaa, sen jälkeen sade lakkasi ja välillä paistoi jopa aurinko. Arclingin jälkeen SET kisa, ensin kuusi pistettä saanut voittaa. Ammunta oli edelleen yhtä huonoa, mutta osuin vähän paremmin. Eka sarja minulle 50-47, Kimmolle toka sarja 46-49, kolmas Kimmolle 50-51, neljäs minulle 51-49. Viidennessä sarjassa minulle olisi ollut mahdollisuus, mutta kaksi vikaa nuolta pilasi sarjan ja sarja tasan 48-48. SET pisteet 5-5 ja uusintanuolella jouduttiin ratkaisu hakemaan. Uusintanuoli ammuttiin kellolla, eli ei ollut varaa pumppailla. Kimmo ampui ensin ja ampui X:n, minun suoritus yhtä huono kuin aikaisemminkin, mutta nuoli osui silti X:ään. Taululla todettiin, että minun nuoli oli lähempänä ja voitin. Ammunta oli pihalla sen takia, että päässä pyöri väärät ajatukset koko ajan. Keskittyminen tekemiseen oli erittäin vaikeaa, pitäisi jotenkin pystyä unohtamaan työasiat, kun on ampumassa. Keskiviikkona ammuskellaan seuraavan kerran ja edelleen ulkona. Sisäkausi alkaa vasta, kun on oikeasti kylmä.

Ei kommentteja: