sunnuntaina, joulukuuta 18, 2011

ammuskelemassa

Tulihan käytyä ammuskelemassa ja vaikeaa oli. Flunssan oireet jälleen häiritseävät, lihakset ovat vähän kipeät. Ammuttin kaksi 60 nuolen Arcling ottelua, Jonnan ja Kimmon kanssa. En osunut koko aikana hyvin, mutta silti sain aina välillä nuolen keskelle ja sillä Arcling pisteen. Ensimmäisen 60 nuolen ottelun voitin selvästi, jo puolivälissä minulla oli reilu johto. Minulla 5, Jonnalla 1 ja Kimmolla 0 pistettä. Koko ottelun voitin 8 pisteellä, Kimmo ja Jonna 3 pistettä. Yhtään bingoa en saanut ekaan otteluun. Toinen 60 nuolen ottelu oli erittäin tiukka. Puolivälissä Kimmo johti 2.5 pisteellä, minä ja Jonna 1 piste. Toisella puolikkaalla sain tuurilla nuolia keskelle ja voitin lopulta reilusti 6.5 pisteellä, Kimmo 3.5 ja Jonna 3. Ainoa bingon sain 39. sarjaan eli vain 114 nuolta piti lämmitellä, ennen kuin sain kolme nuolta kymppiin. Onnistuin myös ampumaan jälleen yhden onkin rikki, nyt nokkeja on hajonnut kahdeksan ja yhtään nuolta ei ole hajonnut perästä. Beiterin nokit eivät ainakaan minulla riko nuolta, perään ammuttaessa. Uusi läpän nahat ei vielä täysin toimi, se on vielä vähän jäykkä ja tuntuma jänteeseen on sen takia vähän huono. Seuraavat kaksi viikkoa olen vapaalla eli aikaa ampumiselle on, toivottavasti en tule enempää kipeäksi. Huomenna ammutaan lisää.

Ei kommentteja: