lauantaina, syyskuuta 19, 2009

900 kisa Talosaari

päivän kohokohtaLuulin olleeni kunnossa, mutta en ollutkaan. Buranan voimalla kisoihin ja toiveena, että jaksan ampua loppuun asti. Kilpailu otti koville, 15 nuolta meni aika hyvin, sen jälkeen olin suurissa vaikeuksissa. Veto meni hauikselle ja olkapäälle, nyt on oikea käsi kipeä. 60m oli paras matka, kaksi mokaa tuli tehtyä ja molemmat osuivat kolmoseen. Ne tulivat sarjoihin kahdeksan ja yhdeksän, vika sarja 27 ja 60m tulos 236. Siihen olen tyytyväinen. 50m oli tuskaa alusta loppuun ja en osunut missään vaiheessa kunnolla, tulos huono 229. Ennen 40m alkua sanoin, että jos ammun huonommin kuin 60m, niin kävelen kotiin. Sitä ei olisi pitänyt tehdä, 40m oli pelkkää puristamista koko ajan ja vaivoin pysyin 60m edellä. Kolme sarjaa ennen loppua johdin kahdella pisteellä 60m tulosta. Onneksi toka vikaan sarjaan ammuttu bingo pelasti päivän ja ei tarvinnut kävellä kotiin. 40m tulos 252, 900 kierros 717. Tulokset eivät päätä huimaa, mutta sain ammuttua kisan loppuun ja en ampunut yhtään pummia. Toka vikassa sarjassa Kimmo ampui erittäin huonon nuolen ja kiroili viivalla varsin äänekkäästi, se ei ole Kimmon tapaista, koko kenttä luuli että kiroilija olin minä. Siinä sitten minä yritin selitellä, että en se minä ollut. Olin koko päivän kiltisti ja en kiroillut yhtään.

Kuvia kisasta tutussa osoitteessa: www.timorantanen.com

Ei kommentteja: