tiistaina, syyskuuta 08, 2009

ei tästä mitään tule

Mitä enemmän ammun, sitä huonommin osun. Mitä huonommin osun, sitä masentuneempi olen. En voi ymmärtää, pistää vakavasti miettimään miksi yleensä ammun jousella. En osu taljalla ja osun tähtäimellä vielä huonommin. Testattiin Kimmon kanssa FITAn uusi pudotussysteemi ja pahoja skenaarioita meinasi tulla, onneksi niistä selvittiin kunnialla. Ammuimme kaikki finaalivaiheet 1/64 finaalista, loppuotteluun asti. Aloitin hyvin ja vein kaksi ensimmäistä finaalia, 1/64 ja 1/32. Niiden jälkeen olin älyttömän huono ja Kimmon vei minua jälleen kerran 100-0. Jotenkin ihmeellisesti onnistuin voittamaan semifinaalin ja sain sillä paikan kultaotteluun, Kimmo jäi pronssiotteluun. Kimmo vei minua pronssiottelussa jälleen 100-0 ja kultaottelussa hävisin 1000-0. Ammuin paljon viitosia ja ne olivat joko kello yhdessä tai kello kahdeksassa. Mitä pidemmälle päivä meni sitä alemmas nuolet osuivat, ei mitään käsitystä miksi. En vai voi käsittää miksi en osu......
Finaalivaihevoitot menivät Kimmolle 5-3, erävoittopisteet Kimmolle 31-23 ja ammutut pisteet Kimmolle 872-832. Mitä tästä voi päätellä, olen erittäin huono!

Ottelutulokset ja tilastot tästä

kiva viitonen klo 1tosi kiva viitonen klo 8

Ei kommentteja: